چگونه از خانه با بچه ها کار کنیم

در این وب سایت محتوای طبقه بندی شده‌ی دیگر سایت‌ها منتشر خواهد شد

چگونه از خانه با بچه ها کار کنیم

۳ بازديد
کار از خانه
این مقاله را به اشتراک بگذارید:
اگر بچه دارید و از خانه کار می کنید، انجام همه کارها ممکن است گاهی اوقات شبیه به یک تعادل غیرممکن باشد. کارهای روزانه ممکن است بی پایان به نظر برسند: کار، جلسات، تکالیف ... لیست ادامه دارد! اگر احساس می‌کنید در کار و خانواده غرق شده‌اید، به جای درستی آمده‌اید. در این پست، نکات و ترفندهای مفیدی برای نحوه موفقیت آمیز کار کردن از خانه با بچه ها داریم.
6 نکته برای کار از خانه با بچه ها
در حالی که کار کردن از خانه با بچه‌ها همیشه آسان نیست، می‌تواند به داشتن یک روال خوب و رویه‌های خاص کمک کند. راهبردهای زیر را برای دستیابی به تعادل بهتر کار و زندگی امتحان کنید:

1. یک فضای کاری مشخص داشته باشید
مهم است که یک فضای کاری مشخص در خانه خود داشته باشید – و برای فرزندانتان درک کنند که این مکان فقط برای استفاده شما در ساعات کاری است. حتی اگر در یک خانه کوچک یا آپارتمان زندگی می کنید، هنوز هم می توانید یک دفتر کار خانگی ایجاد کنید. فقط باید فضایی ساکت ایجاد کنید که بتوانید بدون حواس پرتی زیاد تمرکز کنید.

2. وظایف را به تکه های قابل مدیریت تقسیم کنید
وظایف کاری روزانه خود را به تکه های کوچکتر و قابل کنترل تر تقسیم کنید و در فواصل زمانی کوتاه و متمرکز کار کنید (مثلاً تکنیک پومودورو). به این ترتیب، می‌توانید در دوره‌های محدودی از زمان بدون حواس‌پرتی کارآمدتر باشید. در زمان چرت کودکان (یا زمانی که آنها مشغول هستند) روی مهم ترین و حساس ترین کارها به زمان تمرکز کنید و کارهای کمتر مهم را برای زمانی که به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارید ذخیره کنید.

همچنین استراحت های کوتاهی را در طول روز کاری برنامه ریزی کنید تا زمان با کیفیتی را با فرزندان خود بگذرانید. این نه تنها شما را از غرق شدن باز می دارد، بلکه به فرزندانتان توجه لازم را نیز می دهد. طراحی سایت در تبریز

3. برای روز فعالیت های کودکان خود را برنامه ریزی کنید
برای فعالیت‌های جذابی که فرزندانتان می‌توانند به‌طور مستقل یا با حداقل نظارت انجام دهند، تدارکات و برنامه‌ای در دست داشته باشید. اینها می توانند در زمانی که کار را از لیست کارهای خود چک می کنید یا در یک جلسه مجازی شرکت می کنید، آنها را مشغول نگه دارید.

4. انتظارات را با کارفرمای خود تنظیم کنید
در مورد وضعیت مراقبت از کودک خود با کارفرمای خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در مورد انتظارات مربوط به ضرب الاجل، ساعات کاری و انعطاف پذیری صحبت کنید. به احتمال زیاد، کارفرمای شما می خواهد با شما کار کند تا اطمینان حاصل کند که حجم کاری خود را مدیریت می کنید و از فرسودگی شغلی خودداری می کنید.

5. با خود صبور باشید
کار کردن در خانه با بچه ها حتی در بهترین شرایط می تواند استرس زا باشد. با خودتان صبور باشید و بپذیرید که همیشه آنقدر که در یک دفتر کار می‌کردید کارآمد نخواهید بود. و به یاد داشته باشید که در صورت نیاز درخواست کمک و انجام روزهای خودمراقبتی اشکالی ندارد!

6. یک شغل آزاد انعطاف پذیر را در نظر بگیرید
شغلی را در نظر بگیرید که نه تنها به شما امکان می دهد از خانه کار کنید، بلکه از نظر حجم کاری و برنامه نیز انعطاف پذیر است. کار آزاد از راه دور، مانند حرفه ای در تصحیح، ویرایش، یا نویسندگی، می تواند یک گزینه ایده آل برای والدینی باشد که فرزندانشان در خانه هستند. به شما این امکان را می دهد که در زمان خود کار کنید، مانند صبح زود قبل از بیدار شدن بچه ها یا شب ها بعد از خواب، و وظایف روزانه خود را تنظیم کنید. و برای بسیاری از مشاغل آزاد، امکان دریافت گواهینامه کاملاً آنلاین وجود دارد.

فریلنسر شدن
آیا شما علاقه مند به دنبال کردن یک حرفه آزاد و انعطاف پذیر هستید که به شما امکان می دهد بین زندگی حرفه ای و مسئولیت های مراقبت از کودک تعادل برقرار کنید؟ یکی از دوره های جامع ما را بررسی کنید! آنها همه چیزهایی را که در مورد راه اندازی کسب و کار آزاد راه دور خود باید بدانید را به شما آموزش می دهند. امروز یک آزمایش رایگان را امتحان کنید!
منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.